BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

دانلود ریمیکس آهنگ جدید و پر انرژی بیا از شادمهر عقیلی

دانلود ریمیکس جدید شادمهر عقیلی به نام بیا

 متن آهنگ بیا


لحظه ها همیشه خواستن
که تو رو بگیرن از من
چه غریب و ناشناسه
جاده ی به تو رسیدن

همیشه یه چیزی بوده
شوقتو از دلم ربوده
ولی یک تپش دل من
از غمت جدا نبوده

بیا بیا .... بیا بیا بیا
بیا بیا .... بیا بیا بیا

یه روز چشاتو وا کنی
می بینی من تموم شدم
می بینی جام چه خالیه
یا رفته ام پی خودم

اگه یه روز و روزگار
پیش خودت باز بشینی
تمام این روزا رو
جلو چشات باز می بینی

بیا بیا .... بیا بیا بیا
بیا بیا .... بیا بیا بیا

لحظه ها همیشه خواستن
که تو رو بگیرن از من
چه غریب و ناشناسه
جاده ی به تو رسیدن

همیشه یه چیزی بوده
شوقتو از دلم ربوده
ولی یک تپش دل من
از غمت جدا نبوده

بیا بیا .... بیا بیا بیا
بیا بیا .... بیا بیا بیا

چقدر ما فاصله داریم
چرا اینو نفهمیدم
کاش اون روزا می مردمو
یه جور اینو می فهمیدم

دیگه برام نمی مونی
تو چشمات اینو می خونم
چقدر دلم گرفته باز
نمی دونم چی بخونم

بیا بیا .... بیا بیا بیا
بیا بیا .... بیا بیا بیا

 دانلود ریمیکس بیا شادمهر عقیلیhttp://s8.picofile.com/file/8340113842/shamehr_remix_bia.mp3.html

نظرات 4 + ارسال نظر
گلی دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 14:22

دانلود ریمیکس شادمهر
ریمیکس بیا شادمهر
شادمهر
آهنگ جدید شادمهر

Batomusic جمعه 9 آذر 1397 ساعت 22:19 http://batomusic.blogsky.com/Khande

دانلود ریمیکس محال شادمهر عقیلی
ریمیڪس آهنگ بیا از شادمهر عقیلی
ریمیکس بیا شادمهر عقیلی
بیا شادمهر عقیلی

Abi شنبه 12 آبان 1397 ساعت 11:43

شادمهر،shadmehr

شیما پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 20:59

عالی بود

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد