BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

آیا می توانیم عادتهایمان را با هدف خاصی تغییر بدهیم ؟

این مقاله گزیده ای از کتابهای پرفروش نیویورک تایمز من است 


تغییر سخت است. حتماً متوجه آن شده اید.

همه ما می خواهیم افراد بهتری - قوی تر و سالم تر ، خلاق تر و ماهرتر ، یک دوست بهتر یا یکی از اعضای خانواده شویم.

اما حتی اگر واقعاً الهام بگیریم و کارها را بهتر انجام دهیم ، در واقع رعایت رفتارهای جدید دشوار است. بیشتر احتمال دارد که این بار سال آینده همان کار را انجام دهید تا اینکه یک عادت جدید را با سهولت انجام دهید.

چرا؟ و #آیا کاری وجود دارد که بتوانید تغییرات را آسان تر کنید؟

#چگونه می توان در یادآوری نام افراد خوب بود؟

همسرم در یادآوری نام افراد بسیار خوب است.

اخیراً ، او داستانی را برای من تعریف کرد که وقتی او در دبیرستان بود اتفاق افتاد. او به یک دبیرستان بزرگ رفت و اولین روز کلاس بود. بسیاری از دانشجویان هرگز قبل از آن روز ملاقات نکرده بودند. معلم دور اتاق را گشت و از هر کس خواست خود را معرفی کند. در پایان ، استاد پرسید آیا کسی می تواند نام همه را به خاطر بسپارد؟

همسرم دست خود را بلند کرد و شروع به دور زدن در اتاق کرد و به طور دقیق حدود 30 نفر را نام برد. بقیه اتاق مبهوت بود. پسر کنار او نگاهی انداخت و گفت: "من حتی نمی توانستم اسم تو را به یاد بیاورم."

او گفت که آن لحظه برای او یک تجربه تأیید کننده است. بعد از آن او احساس کرد ، "من نوعی هستم که در یادآوری نام افراد تبحر دارم."

حتی امروز ، او در یادآوری نام هرکسی که با او برخورد کنیم بسیار خوب است.

این چیزی است که من از آن داستان آموختم: برای اینکه به هویت جدیدی ایمان داشته باشیم ، باید آن را به خود ثابت کنیم.

#عادت های مبتنی بر هویت

نکته اصلی در ایجاد عادات پایدار

 ابتدا  تمرکز بر ایجاد یک هویت جدید است. رفتارهای فعلی شما به سادگی بازتاب هویت فعلی شماست. کاری که اکنون انجام می دهید تصویری آینه ای از نوع فردی است که معتقد هستید (آگاهانه یا ناخودآگاه) هستید.

برای تغییر رفتار خود برای همیشه ، باید باورهای جدید درباره خود را باور کنید. شما باید عادت های مبتنی بر هویت را ایجاد کنید.

تصور کنید که چگونه به طور معمول اهداف تعیین می کنیم. ممکن است ابتدا با گفتن "من می خواهم وزن کم کنم" یا "من می خواهم قوی تر شوم" شروع کنیم. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است کسی بگوید ، "این عالی است ، اما شما باید دقیق تر باشید."

بنابراین شما می گویید ، "من می خواهم 20 پوند از دست بدهم" یا "من می خواهم 300 پوند چمباتمه بزنم."

این اهداف حول نتایج است و نه هویت.

برای درک منظور من ، در نظر بگیرید که سه سطح وجود دارد که می تواند تغییر ایجاد کند. می توانید آنها را مانند لایه های یک پیاز تصور کنید.

سه لایه تغییر رفتار وجود دارد: تغییر در نتایج ، تغییر در فرایندها یا تغییر در هویت.

اولین لایه در حال تغییر نتایج شما است. این سطح مربوط به تغییر نتایج شما است: از دست دادن وزن ، چاپ کتاب ، قهرمانی. بیشتر اهدافی که تعیین می کنید با این سطح تغییر مرتبط هستند.

لایه دوم روند شما را #تغییر می دهد. این سطح مربوط به تغییر عادت ها و سیستم های شما است: اجرای یک روال جدید در ورزشگاه ، سر و صدا کردن میز کار برای گردش کار بهتر ، ایجاد یک تمرین مراقبه. بیشتر عادت هایی که ایجاد می کنید با این سطح ارتباط دارند.

سومین و عمیق ترین لایه تغییر #هویت شما است. این سطح مربوط به تغییر اعتقادات شما است: جهان بینی ، تصویر شخصی از خود ، قضاوت های شما در مورد خود و دیگران. بیشتر باورها ، فرضیات و تعصبات شما با این سطح ارتباط دارد.

نتایج مربوط به آنچه به دست می آورید هستند. فرآیندهای مربوط به کاری است که شما انجام می دهید. هویت در مورد چیزی است که شما به آن اعتقاد دارید. وقتی نوبت به ایجاد عاداتی می رسد که دوام دارند - وقتی که صحبت از ساخت یک سیستم 1 درصدی پیشرفت می شود - مسئله این نیست که یک سطح "بهتر" یا "بدتر" از سطح دیگر باشد. تمام سطوح تغییر به روش خاص خود مفید هستند. مشکل جهت تغییر است.

بسیاری از افراد با تمرکز بر آنچه می خواهند به دست آورند ، روند تغییر عادت های خود را آغاز می کنند. این ما را به عادت های مبتنی بر نتیجه می رساند. گزینه دیگر ایجاد عادت های مبتنی بر هویت است. با این رویکرد ، ما با تمرکز بر اینکه می خواهیم چه کسی بشویم شروع می کنیم.

#دستورالعمل موفقیت پایدار

تغییر اعتقادات تقریباً به سختی تصور شما نیست. دو مرحله وجود دارد.

1. از نوع شخصی که می خواهید باشید تصمیم بگیرید.

2. با پیروزی های کوچک آن را به خود ثابت کنید.

ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید چه کسی باشید. این در هر سطح وجود دارد - به عنوان یک فرد ، به عنوان یک تیم ، به عنوان یک جامعه ، به عنوان یک ملت. می خواهید برای چه چیزی بایستید؟ اصول و ارزشهای شما چیست؟ شما می خواهید چه کسی شوید؟

اینها س questionsالات بزرگی است و بسیاری از مردم مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند - اما آنها می دانند که چه نوع نتیجه ای می خواهند: گرفتن شکم شش تکه یا اضطراب کمتری یا حقوق خود را دو برابر کنند. خوبه؛ از همانجا شروع کنید و از نتیجه ای که می خواهید بگیرید تا نوع شخصی که می تواند این نتایج را بدست آورد ، کار کنید. از خود بپرسید ، "چه کسی فردی است که می تواند نتیجه دلخواه من را بدست آورد؟"

در اینجا پنج نمونه از چگونگی ساختن این اثر در زندگی واقعی آورده شده است.

#می خواهید لاغر شوید؟

هویت: به شخصی تبدیل شوید که هر روز بیشتر حرکت می کند.

برد کوچک: گام شمار را بخرید. وقتی از محل کار به خانه برگشتید 50 قدم راه بروید. فردا 100 قدم راه بروید. روز بعد ، 150 قدم. اگر این کار را 5 روز در هفته انجام دهید و هر روز 50 قدم به آن اضافه کنید ، در پایان سال ، بیش از 10000 قدم در روز قدم خواهید زد.

#می خواهید نویسنده بهتری شوید؟

هویت: به نوعی تبدیل شوید که هر روز 1000 کلمه می نویسد.

برد کوچک: در این روز هر روز یک پاراگراف بنویسید.

#می خواهید قوی شوید؟

هویت: به شخصی تبدیل شوید که هرگز یک تمرین را از دست نمی دهد.

برد کوچک: هر دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه فشارهای زیاد را انجام دهید.

#دوست دارید دوست بهتری باشید؟

هویت: به شخصی تبدیل شوید که همیشه در تماس باشید.

برد کوچک: هر شنبه با یک دوست تماس بگیرید. اگر هر 3 ماه یکسان را تکرار کنید ، در طول سال با 12 دوست قدیمی نزدیک خواهید بود.

آیا می خواهید در کار جدی گرفته شوید؟

هویت: به شخصی تبدیل شوید که همیشه به موقع باشد.

برد کوچک: جلسات را با یک فاصله 15 دقیقه ای اضافی بین آنها برنامه ریزی کنید تا بتوانید از یک جلسه به جلسه دیگر بروید و همیشه زود ظاهر شوید.

هویت شما چیست؟

به تجربه من ، وقتی می خواهید در کاری بهتر شوید ، اثبات هویت خود به خود بسیار مهمتر از گرفتن نتایج شگفت انگیز است. این امر به ویژه در ابتدا صادق است.

اگر می خواهید انگیزه و الهام بگیرید ، پس از تماشای یک ویدیوی YouTube ، گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود و انجام P90X ، احساس راحتی کنید. اما اگر بعد از یک هفته دچار سوختگی شدید تعجب نکنید. نمی توانید _به انگیزه خود اعتماد کنیدشما باید به فردی تبدیل شوید که می خواهید باشید و این از اثبات هویت جدید خود به خود شروع می شود.

اکثر افراد (از جمله خودم) دوست دارند امسال بهتر شوند. با این حال ، بسیاری از ما اهداف مبتنی بر عملکرد و ظاهر را تعیین خواهیم کرد به این امید که آنها ما را به انجام کارهای متفاوت سوق دهند.

اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید ، پس می گویم دیگر نگران نتایج نباشید و نگران هویت خود باشید. به نوعی از افرادی تبدیل شوید که می توانند به چیزهایی برسند که می خواهید به آنها برسید. اکنون عادت های مبتنی بر هویت ایجاد کنید. نتایج بعداً حاصل می شود.

این مقاله گزیده ای از فصل 2 از من نیویورک تایمز کتاب پرفروش است  اتمی عادات. ا

#کتاب عادات اتمی

#ایا تغییر امکان پذیر است؟

#چگونه میتوان در زندگی تغییر ایجاد کرد؟

#معجزه تغییر حقیقت دارد؟

#چگونه باور خود را تغییر دهیم؟


ببینید چطور بنز عزرائیل رو هم سر کار میزارهhttps://batomusic.blogsky.com/1399/10/15/post-250/مرسدس-بنز-با-عزرائیل-هم-شوخی-کرد-

#قانون موفقیت
#راههایی رسیدن به موفقیت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد