BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

Teraktor Ferguson

فرگوسن


شرکت فرگوسن از زمان 3 صنعت خود را در سال 190 تاثیر علمی بر کشاورزی گذاشته است. این شرکت توسط هری فرگوسن شد و در انگلستان مستقر شد و به سرعت به عنوان شرکت تراکتورسازی در جهان پیش شناخته شد. این شرکت راه حلی برای نیاز روزافزون به تجهیزات کشاورزی قابل اعتماد، کارآمد و نتیجه پذیر در طول دهه 1930 ارائه کرد.


 تراکتورهای فرگوسن در ابتدا در ایالات متحده طراحی و تولید شدند، اما این شرکت به زودی به بزرگترین شرکت تراکتورسازی در جهان تبدیل شد و کارخانه‌ها را در انگلستان، کانادا و سایر کشورها راه اندازی کردند. تراکتورهای به دلیل دوام و مقرون به صرفه بودن شهرت دارند و ویژگی‌های نوآورانه آن‌ها، از جمله استفاده از چهار چرخ متحرک، درجه بالاتر از کارایی را در انواع مختلف کاربردها می‌کنند.


 شرکت تراکتور فرگوسن به سرعت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت معرفی کرد و محصولات آن توسط کشاورزان و مصرف کنندگان در سراسر جهان پذیرفته شد. این شرکت به منظور هماهنگی فناوری با نیازهای در حال تغییر بازار، طرح‌های جدید را توسعه داد و شرکت به کیفیت افسانه بود.


 شرکت تراکتورسازی فرگوسن نیز مسئول معرفی سیستم فرگوسن بود. این سیستم انقلابی برای ساده کردن عملیات تراکتور، تعمیر و نگهداری ساده و امکان استفاده از کارآمدتر از منابع طراحی شده است. این سیستم به کشاورزان اجازه داد تا هزینه های کلی را کاهش دهد، کنترل بهتری بر عملیات خود به دست و عملکرد و بهره وری را افزایش دهد.


 تراکتورهای فرگوسن تاثیر قابل توجه و ماندگاری بر کشاورزی و تولید صنعت کشاورزی دارند و هنوز هم به شدت توجه کشاورزان و کارگران هستند.  سیستم فرگوسن هنوز به عنوان یک کیفیت برای تراکتور طراحی شده و به عنوان روشی برای اندازه گیری کارایی و بهره وری در صنعت می شود.  تراکتورهای فرگوسن همچنان نمادین هستند و نامی مترادف با کیفیت و نوآوری است.

#فرگوسن

#فرگوسن

#تراکتور فرگوسن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد