ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
آمازون یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در سیاتل، واشنگتن مستقر است. آمازون که در سال 1994 توسط جف بزوس تأسیس شد و اکنون بزرگترین خردهفروش آنلاین جهان است، یک شرکت فورچون 500 است که محصولات، خدمات، نرمافزار و محتوای دیجیتال را میفروشد و توزیع میکند. هدف اصلی آمازون ارائه بهترین تجربه مشتری در جهان است.
آمازون در ارائه یک تجربه نوآورانه برای مشتری گام های شگرفی برداشته است. از سال 2020، Amazon Prime دسترسی به بیش از 10000 سرویس و محصول را بدون پرداخت هزینه اضافی ارائه می دهد. علاوه بر این، Amazon Prime Video اجازه پخش بیش از 20000 فیلم و نمایش تلویزیونی را می دهد. علاوه بر این، Amazon Prime Music نیز معرفی شده است و اجازه پخش بیش از دو میلیون آهنگ را می دهد.
آمازون همچنین یک ارائه دهنده عمده خدمات زیرساخت ابری است و اولین شرکتی است که محاسبات ابری بر اساس تقاضا را ارائه می دهد. خدمات مختلفی از جمله ذخیره سازی، محاسبات، پایگاه داده و تجزیه و تحلیل و غیره را ارائه می دهد. خدمات وب آمازون (AWS) ارائهدهنده پیشرو خدمات محاسبات ابری عمومی است که سازمانها را قادر میسازد از راهحلهای مبتنی بر ابر استفاده کنند. AWS به مشتریان امکان دسترسی، ذخیره و تجزیه و تحلیل دادهها را از هر نقطه در جهان میدهد. این امر به ویژه برای شرکتهایی که میخواهند دادهها را در مکانهای مختلف ذخیره کنند، مانند آنهایی که به مشتریان در کشورهای مختلف خدمات ارائه میدهند، اهمیت دارد.
رویکرد این شرکت به خدمات مشتری نوآورانه و انقلابی بوده است. آمازون با درک این موضوع که رضایت و وفاداری مشتری برای شرکت های تجارت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است، به مشتریان اجازه می دهد به راحتی اقلام را برگردانند و مشاوره های مفیدی در زمینه خدمات مشتری ارائه می دهد. آمازون همچنین پشتیبانی 24 ساعته مشتری را از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده و همچنین یک شماره خدمات مشتری منحصر به فرد برای هر مشتری ارائه می دهد و به مشتریان این امکان را می دهد که همیشه با شخصی تماس بگیرند که می تواند به آنها در رفع مشکلات کمک کند.
در پایان، آمازون پیشرو در صنعت تجارت الکترونیک است و موفقیت آن را می توان به تعهدش در ارائه تجربه مشتری برتر به مشتریان نسبت داد. استفاده نوآورانه آمازون از خدمات رایانش ابری به مشتریان این امکان را می دهد که به داده ها و خدمات از هر نقطه در جهان دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، سیاستهای خدمات مشتری چشمگیر این شرکت، مشتریان را قادر میسازد تا اقلام را برگردانند و مشاوره مفید دریافت کنند. تعهد آمازون به بهبود مستمر تجربه مشتری غیرقابل انکار است و موفقیت آمازون احتمالا برای سالهای آینده ادامه خواهد داشت.