BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

چگونه میتوانیم به تفکر منفی غلبه کنیم؟


قدرت تفکر منفی و چگونگی غلبه بر آن

بر تفکر منفی غلبه کنید

به نظر می رسد تفکر منفی شیوع بیشتری نسبت به تفکر مثبت دارد. به نظر می رسد که با اکثر مردم ، تفکر مثبت به برخی تلاش ها نیاز دارد ، در حالی که تفکر منفی به راحتی و غالباً ناخوانده می آید.

این ارتباط زیادی با تحصیلات و محیطی دارد که فرد در آن زندگی کرده است.

اگر در یک محیط شاد و مثبت پرورش یافته باشید ، احتمال اینکه فکر مثبت داشته باشید برای شما راحت تر است. با این حال ، اگر در شرایط نامناسب یا دشواری پرورش یافته باشید ، احتمالاً تمایل به تفکر منفی خواهید داشت.


معجزه تغییرhttps://batomusic.blogsky.com/آیا-می-توانیم-عادتهایمان-را-با-هدف-خاصی-تغییر-بدهیم-؟


ما با نگرش غالب ذهنی خود جهان را مشاهده می کنیم. اگر افکار ما مثبت باشد ، خوب است ، اما اگر منفی باشد ، زندگی و شرایط ما احتمالاً آینه این افکار منفی است.

اگر اعتقاد دارید که قرار است شکست بخورید ، ممکن است ناخودآگاه در هر فرصتی برای موفقیت خرابکاری کنید.

اگر از ملاقات با افراد جدید خیلی خجالتی هستید ، یا از داشتن روابط نزدیک پرهیز می کنید ، همه کارها را برای جلوگیری از روابط و روابط انجام می دهید و سپس شکایت می کنید که تنها هستید و هیچ کس شما را دوست ندارد.

شما به جای مثبت اندیشی و غلبه بر ترس خود ، فکر می کنید موفقیت یا ارتباط با مردم چقدر دشوار است و انتظار دارید شکست بخورید یا تنها بمانید.

قدرت تفکر منفی در عمل

  • آیا اغلب به مشکلات ، شکست ها و بلایا فکر می کنید؟
  • آیا مدام به اخبار منفی که در تلویزیون می بینید و می شنوید یا در روزنامه ها می خوانید فکر می کنید؟
  • آیا خود را گیر کرده و قادر به بهبود زندگی یا سلامتی خود نمی دانید؟
  • آیا شما مرتبا فکر می کنید که لیاقت خوشبختی یا پول نیستید ، یا به دست آوردن آنها خیلی سخت است؟

اگر این کار را انجام دهید ، ذهن خود را می بندید ، هیچ فرصتی نمی بینید و به گونه ای رفتار می کنید و واکنش نشان می دهید که افراد و فرصت ها را دفع کند.

غالباً ، ذهن قبل از قبول افکار و عقاید ، قضاوت یا بررسی نمی کند. اگر آنچه که می شنود ، می بیند و می خواند همیشه منفی باشد ، منفی را به عنوان یک ذهنیت استاندارد قبول می کند.

تفکر مثبت را وارد زندگی خود کنیدمن اطلاعات بیشتری می خواهم

رسانه ها دائماً ذهن را با اطلاعات زیادی در مورد بلایا ، فجایع ، جنگ ها و سایر حوادث ناخوشایند بمباران می کنند. این اطلاعات در ضمیر ناخودآگاه شما فرو رفته و سپس به صورت روش عادی تفکر شما آشکار می شود.

تماشای و شنیدن اخبار اشکالی ندارد ، زیرا شما باید بدانید که در جهان چه اتفاقی می افتد. با این حال مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید. مراقب باشید که اجازه ندهید آنچه در اخبار می شنوید و می بینید تأثیر زیادی روی شما بگذارد.

اگر ذهن شما را با افکار ناامیدکننده و بدبینانه اشغال می کنید ، #انرژی منفی را به دنیای اطراف تابانده و بنابراین ، منفی ، شکست و بلایای بیشتری ایجاد و بازآفرینی می کنید.

ذهن انرژی خنثی است. روشی که فکر می کنید مثبت یا مفید بودن نتایج را نشان می دهد یا منفی و مضر است. این همان انرژی است که به طرق مختلف عمل می کند.

خبر خوب این است که کار مداوم درونی می تواند عادات تفکر را تغییر دهد. شما باید مایل باشیدبرای تغییر نگرش ذهنی خود ، انرژی و وقت بگذارید تا #مثبت اندیشی کنید. قدرت تفکر منفی کاملاً قوی است ، اما با تلاش برخی از طرف شما می توانید بر آن غلبه کنید.

نکات ساده برای غلبه بر تفکر منفی

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در جلوگیری از تفکر منفی آورده شده است:

  1. هر بار که فکر خود را به فکر منفی انداخت ، فکر مثبت را جایگزین آن کرد.
  2. اگر خود را در تجسم شکست دیدید ، بلافاصله موفقیت را به جای آن تجسم کنید.
  3. اگر می شنوید که در مکالمه خود از کلمات منفی استفاده می کنید ، به کلمات مثبت بروید.
  4. به جای اینکه بگویید ، "من نمی توانم" ، بگویید ، "من می توانم". بیشتر اوقات می توانید ، به دلیل ترس ، تنبلی یا عدم عزت نفس ، بگویید "نمی تواند".
  5. آیا کلمات و عبارات منفی را در ذهن خود تکرار می کنید؟ آنها را به موارد مثبت تغییر دهید. بله ، این مستلزم هوشیاری و تلاش بیشتری است. شما می خواهید تفکر منفی را به مثبت اندیشی تبدیل کنید ، نه؟
  6. اجازه می دهد بیشتر #نگرش مثبت به زندگی شما. به خود ایمان بیشتری داشته باشید و انتظار نتایج مثبت را داشته باشید. تصدیق و #تجسم می تواند شما را در این مسیر طولانی کند.
  7. تصمیم بگیرید که از امروز ، از همین لحظه ، تفکر منفی را پشت سر بگذارید و راه خود را به سمت تفکر و رفتار مثبت آغاز کنید.

تفکر منفی تأثیر زیادی در زندگی همه افراد دارد. این امر منجر به شکست ، ناراحتی و عدم رضایت ، نگرانی و ترس می شود. با این حال ، هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید در زندگی شما تأثیر بگذارد. با رعایت نکاتی که در اینجا پیشنهاد شده است می توانید خود را از آن رها کنید.

قدرت تفکر منفی قدرتی قدرتمند است که همه را تحت تأثیر قرار می دهد. شما باید از آن آگاه باشید و هر زمان که خود را پیدا کردید ، اجازه می دهید آن را در ذهن و افکار شما نفوذ کند ، آن را متوقف کنید.

این یک عادت ذهن است و اغلب یک عادت قوی است. با این حال ، می توانید با تفکر مثبت و اقدام مثبت از شر آن خلاص شوید .

به نقل از تفکر منفی

"برای بسیاری ، تفکر منفی یک عادت است که با گذشت زمان ، به یک اعتیاد تبدیل می شود." 
- پیتر مک ویلیامز

"اگر می فهمید که افکار شما چقدر قدرتمند است ، هرگز فکر منفی نمی کنید." 
- زائر صلح

"تفاوت کمی در مردم وجود دارد ، اما این تفاوت کم تفاوت زیادی ایجاد می کند. تفاوت کمی در نگرش است. تفاوت عمده در مثبت یا منفی بودن آن است. " 

-

به نقل از تفکر مثبت

"بزرگترین کشف در همه زمانها این است که یک شخص می تواند با تغییر نگرش خود آینده خود را تغییر دهد." 
- اپرا وینفری

"وقتی افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید ، نتایج مثبتی خواهید داشت." 
- ویلی نلسون

"تفکر مثبت می تواند مسری باشد. محاصره شدن توسط برندگان به شما کمک می کند تا به یک برنده تبدیل شوید. " 
- آرنولد شوارتزنگر

ثروتhttps://batomusic.blogsky.com/1399/10/22/post-262/ذهن-ثروت-ساز


انرژی منفی





انرژی منفی توسط طبیعت جذب میشود و صدمه ای به آن نمیزند. به همین دلیل است هنگامی که گرفتار استرس یا اضطراب هستید، با رفتن به گردش در جنگل یا طبیعت ناخودآگاه به آرامش بیشتری دست پیدا می کنید. بودن در کنار گیاهان، گل ها و درختان معمولا بهترین گزینه ها برای تغییر سطح انرژی و تخلیه ی آن هستند، برای اغلب افراد گل ها بسیار قدرتمند هستند و می توانند به بهبود حال آنها کمک کنند. اکنون می توانیم درک کنیم که چرا افراد از دریافت گل به عنوان هدیه خوشحال می شوند، وقتی شخصی گلی را به عنوان هدیه دریافت می کند، آن گل به او کمک می کند تا احساسات منفی خود را رها کند و به حس بهتری دست یابد. محل دیگر برای تخلیه انرژی منفی وان حمام، استخر، دریا یا دریاچه است، هر چه حجم آب بیشتر باشد قدرت تخلیه انرژی هم بیشتر است، آب، انرژی منفی را جذب می کند؛ حتی خوردن آب در موقع عصبانیت به شما کمک میکند که انرژی منفی رو تخلیه کنید. و همچنین چیزهای طبیعی مثل دیدن برف و باران و قدم زدن زیر آن، آتش، هوای دلپذیر، و نور خورشید، لمس گلها و گیاهان ... میتواند برای تخلیه انرژی منفی سودمند باشد.








kimiyagany وقتی افرا نیازمندی رو می بینید که در کمبود هستند و احساس ناراحتی می کنید، و بعد از همون جایگا؛ احساسی تصمیم می گیرید بهشون کمک کنید، به دو دلیل مهم کمک شما اصلن ارزشمند و ماندگار نیست.

اول این که در این حالت شما با انرژی منبعتون هماهنگ نیستید، در نتیجه هیچ چیز ارزشمندی ندارید که به اونها بدید.

و دلیل دوم این که توجه شما به کمبود و نداری اونها، فقط باعث می شه اون کمبود و نیاز بیشتر بشه.» |

البته کمک کردن به دیگران کار بسیار خوبیه، ولی شما باید این کمک رو از جایگاهی انجام بدید که در احساس قدرت و هماهنگی هستید.

یعنی وقتی به این افراد کمک می کنید باید با موفقیت اونها هماهنگ باشید، نه با مشکلات شون.

زمانی که از وضعیت اون افراد مطلع و ناراحت می شید و با کمک کردن قصد دارید هم حس خوبی به اونها بدید و هم خودتون احساس خوبی پیدا بکنید، شما در ورتکس نیستید؛ بنابراین هیچ کمکی هم نمی تونید بکنید.

ولی زمانی که می خواین در شادی و موفقیت اونها سهیم بشین و احساس اشتیاقی به شما دست میده مبنی بر این که چیزی رو به اونها پیشکش کنید یا کمکی بکنید،

توجه شما به موفقیت اونها مطابق با دیدگاو منبع شماست. در این حالت، شما به منابع بی پایان جهان دسترسی دارید؛ و حالا می تونید کمک کنید.





#خدایا_شکرت #خدا#امیرشریفی #رشد فردی #انگیزه_تغییر #ذهن_مثبت #عشق #روابط #دوست_داشتن #اشیا #مثبت_نگری #مثبت #موفق #حال_خوب #جملات_مثبت #سواستفاده #انسان #قوی #آرامش #پیشرفت #جمله_سنگین #نگرش #نگرش_نو #نلسون ماندلا #نلسون_ماندلا



#مثبت_اندیشی# #حال_خوب #دختر_قوی #انگیزشی_موفقیت #انگیزشی #عاشقانه #دلنوشته #دلتنگی #خدا #پروفایل #asheghane #متن_خاص #متن_زیبا #پشت_کنکوری #مثبت #پروفایل_خاص #حال_خوب #انرژی_مثبت #هدف #روی #عکسنوشته #عکسپروفایل #آرزو #تکست_گرافی #قانون_جذب #عشق #قوی_باشیم_و_به_دیگران_دلیلی_برای_قوی_بودن_بدیم


.
ss #افکار #کلمات #افکار_مثبت #قدرت_فکر
#قدرت_ذهن #قدرت_کلام #قدرت_کلمات #آگاهی #نور #روشنایی #خودت_باش #خود_برتر #تنهایی #هوشیاری #هوشیاری_برتر #لحظه #سکوت_ذهن #سکوت_ذهن_معبد_آگاهی #شادی #جریان_زندگی #موفقیت #زندگی #حضور
حضور در لحظه #کنترل_ذهن #کنترل #کامیابی #سعادت #بیداری #ذهن_هوشیار



#شادی #آرامش #آگاهی#بیداری #معنویت #عشق #خودشناسی#خدا شناسی #کریشنیسم#لذت #بیداری #لحظه_حال#خدا#خودآگاهی#ال هی_قمشه_ای



#انرژی #فرکانس #ارتعاش #جملات مثبت #جملات_تاکیدی #تغییر فرکانس #راز#قانون_جذب #کائنات# جذب خواسته #موفقیت #جذب_آرزو#پاکسازی #پاکسازی_کوانتوم ی#هواپونوپونو #کنترل ذهن #کنترل درون #جادوی جذب #ثروت آفرینی #ثروت_ذهن #ثروتمندان #سلامتی #عشق #روابط #آرامش #زندگی_شاد



ay #ماتریکس #ایگو #ذهن #مراقبه #آگاهی #خوداگاهی #مدیتیشن #اکهارت_تله #انرژی #انرژی_مثبت #انرژی_منفی #روح #انرژی_درمانی #چاکرا_درمانی #ارتعاشات_مثبت #مراقبه_ذهن #بعد_پنجم #جملات_الهام_بخش #بودا #حال_خوب #خودشناسی #آرامش_درون #آرامش #آرامش_ذهن #آرامش روح #درون_پویی #رهایی #مولانا #شمس_تبریزی #اشو


https://batomusic.blogsky.com/Batomusicوبلاگ نویس موفق

.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد