BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

نوشته های کوتاه تلگرامی

کلی نوشته گذاشتم واسه گروه و کانال تلگرام که امیدواریم خوشتون بیاد

  زندگی بدون آغوش،بدون نوازش بدون قربون صدقه خیلی چغر و زبره.

...

‏خنده هارو دادیم
این شب بیداری هارو گرفتیم
...

روی تو را که ببینم
بخیر میشود 
صبح هرروزم

حمیدرضا عبداللهی
...

تا حالا شده ویس یه دیقه ای رو یه ساعت گوش بدی ... ؟؟؟
...

‏خودمون که خیلی وقته خنده‌ی از ته دل نداشتیم، کاش لااقل یکی رو داشتیم برامون از ته دل میخندید، ما نگاش میکردیم، یه کمی حالمون خوب میشد...
...

دنبال هیچکس ندویین ؛ آدمایی که هم دیگه رو دوست دارن کنار هم راه میرن !
...

جانا زِ آرزوی تو جانم به لب رسید!
بنَمایْ رُخ که قوّتِ دل و جانم آرزوست
...

‏خاطراتی که آدماش نیستن
چرا باید مدام برگرده به ذهنمون؟!
...

بغلم کن که هوا سرد تر ازین نشود..!
...

تو زندگی هرکسی فقط یکبار پیش میاد که یکی به اسم کوچیک صدات کنه و تو دلت میخواد هزار بار اسمت رو با صدای اون بشنوی...
...

تا کی بشود دیدن و هرگز نرسیدن
لعنت به من 
و زندگی و 
مرگ بر این عشق ...!

#محسن_صفری
...

خستگی من فقط با خوابیدن روی پاهات و قربون صدقه هات رفع میشه:(
...

تو همون آهنگ قدیمى اى که یهو پلى میشه و به دنبالش کلى خاطره زنده میشه....

...

هنوزم مثل بچگیامون هرکی که بیشتر باهامون بازی میکنه رو بیشتر دوست داریم!

...

جایِ تــو
میانِ این شعـرها....
بدجوری خالیست....
انگار "فعل" را از جمله 
"چای" را از عصـرانه
"بوسه" را از"عـشق" دزدیده باشند....

#فاطمه_صابری_نیا

...

هروقت یاد گرفتین پای قولاتون و حرفاتون بمونید ادعای عاشقی کنید !

...

تو نیستی ...
خیلی وقته نیستی ؛
و
من همچنان معلقم تو طوفانِ خاطراتِ لعنتیِ دوست داشتنیت :)
ظالمانه نیست؟!

#مهسا_امیری_راد

....

من به شخصه راجبِ چشمانِ فلان رنگ و قدِ چند متر و تیپ و پولِ آنچنانی نظری ندارم

این معیارهای پیچیده را بریزید دور
بگویید ببینم
با صدایش آرام می شوید یا نه؟!

عمر شب فراق چرا کم‌ نمی‌شود؟!…

#صائب_تبریزی
....

صبح 
که بیدار شدم،
نفسم بند آمده بود
دیشب با تو،
تمام کوچه هاى شهر را دویده بودم.

عرفان کارچانی

...

تا میتونین همدیگرو بغل کنین,

بغلامونو نمیتونیم ببریم تو گور که 
....

ولی حس میکنم خدا تورو که داشت می آفرید 
خوب حواسش جمع آرزوهای من بوده
شدی دقیق همونی که میخوام...
....

ѕσмєтιмєѕ  вєιиg αℓσиє 
ιѕ мυ¢н вєттєя тнαи 
вєιиg ωιтн fαкє ρєσρℓє

بَعضی وَقتا تَنها بودَن خیلی بِهتَر از بودَن با آدمایِ فیک و تقلبیه ...!
....

‏دردی که با دارو خوب نشه 
من میگم با بغل خوب میشه (:
....

‏هر دختری باید یه مردی تو زندگیش باشه که سرشو بذاره رو پاهاش و یه دل سیر حرف مفت بزنه و اونم تاییدش کنه :)

- چرا وقتی اخلاقم اذیتت میکنه 
بازم دوس داری باهام حرف بزنی؟
+ نمیفهمی دیگه، نمیفهمی!
....

تموم شدن رابطه 
تو جایی که اصلا انتظارشو نداری 
مثل پروژه‌ایه که ساعتها روش ،زحمت کشیدی و قبلِ سیو کردن برق میره :)
.....

تو شوخی شوخی دل میبُردی و من جدی جدی عاشقت شدم،تو جدی جدی رفتی و من شوخی شوخی تموم شدم...
.....

‏هر دختری باید یه مردی تو زندگیش باشه که سرشو بذاره رو پاهاش و یه دل سیر حرف مفت بزنه و اونم تاییدش کنه :) 
....

زیادی عاشق نشو زیادی اعتماد نکن چون بعدا همون زیادی زیادی داغونت میکنه...
....

لبخند کسی که عاشقشید بعد بوسیدنش رو براتون ارزو میکنم

ولى باورت بشه یا نشه،
یکى هست که دلش به بودنِ تو خوشه...


هرگز به کسی که برای "احساس تو"

ارزش قائل نیست، دل نبند!
به خودت بیاموز "هرکسی"
ارزش ماندن در "قلب" تو را ندارد...
...

ما دختر ها خوب می دانیم 
هر کسی خواست ما را ببوسد ، 
دوستمان ندارد
اغلبِ آن ها 
بوسیدن را دوست دارند ...!

#ساینا_سلمانی
...

لعنت به خاطراتی که هروقت بهش فکر میکنی اول میخندی بعد قلبت انقد منقبض میشه که همه خوشیهای زندگیت یادت میره! :)
....

نفهم‌ترین عضو بدن، دله! 
صب تا شب براش توضیح میدی... باز شب که میشه، میپرسه چرا؟ :)
...

شب است و خواب به چشمم نمیرود...آرى

دلم گرفته برایت،هنوز بیداری...؟
....

من همانم که تمامم شده وقفِ دل تو
...

دستان تو
نقاشان ماهرند
طرحی کشیده‌اند در من
مختصر به نام عشق...

#نیلوفر_ثانی
...

‏هرادمی باید یکی رو داشته باشه که بجای دوستت دارم بهش بگه:ببین تمام من شدی...
....

مثلا برگردی و
بگویی؛ چیزی جا گذاشتم
بعد مرا بر می داشتی
و دوباره می رفتی...

....

چقدر خوبه یکیو داشته باشی وقتی الکی میگی خوبم بگه"دروغ" نگو بیا بغلم :)
....

آدم وقتی دلش پیش یکی گرفتار باشه مگه میتونه یکی دیگه رو نگا کنه :)
...

‏و درد هایے ڪہ فقط
در #آغوش تو آرام مےگیرد ...
....

بہ یدونہ از اینا ڪہ صداشون میڪنے میگن *جانِ‌دلم* نیازمندیم...

لایک یادتون نره!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد