BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

شکست

  میدونی کجا فهمیدم که چقد تو فکرت غرقم؟

همونجا ک ب  دیوار سفید روبروم زل زدم و ب تو‌فکرمیکردم
همونجا که چن تا اشک از گوشع چشم اومد
اما انقد غرق فکرت بودم ک اشکا خودشون خشک شدن:)

Love

از آرامشِم پرسیدن!؟

از سیگار رو لبَم گفتم:)
از خونایی که رو کف حموم ریخته گفتم:)
از تیغای دوروبرم گفتم:)
ار خطایِ رو دستم گفتم:)
از تنهایی گفتم:)
از گریه هایی که هرشب میکنم و‌
وسطاش زَجِه میزنم گفتم:)
از دیدن عکساش گفتم:)
از مستیه هرشبم گفتم:)
من بعده تو همه چیو ب چشم ارامش میبینم:)

در هیاهویِ مغزم کسی را کُشتم که روزی بهترینم بود...:)

اگه از من بیشتر دوستت داره خب به درک...:)

+ نمیگذره...!
- چی نمیگذره؟
+ این ساعت ها بدون اون نمیگذره...:)

بعضی وقتا باخودم فکر میکنم که برای هیچکس مهم نیستم...
دقیقا همون موقع یکی پیدا میشه که اینو بهم ثابت میکنه...:)

بالاخره روحمو بردم اطراف شهر زنده به گورش کردم. لعنتی خیلی کثافت بود.
زندگی جدید، سلام.

ولنتاین که هیچ من عاشورام که همه رل میزدن تنها بودم

اونــٰٓـٰٓ ے کـٰٓـٰٓـٓٓہ عِشْــْـِْـْـقِ مـــا بـٰٓـٰٓـٓٓـٰٓود

  شـٰٓـٰٓـٓٓـد عشـِْـْق یـٰٓـکـ ے دیـگـٰٓـٰٓـہ

  مهـٓمـ نیــسـ عشِْـِْـْــقہ دیگـہ !

دِلـــِت نـــخـــواســـت

بـــا مـــن بـــمـــونـــے

مـــرد بـــاش

بـــگـــو نـــخـــواســـتـــمـــت

حـــــــــرف از

قـسـمـــت و حـڪمـــت نـــزن
‌‌‌‌‌‌

بخونید خیلی قشنگه

تو یه جمعی مشروب میخوردن...
پیری نوبت سلامتی دادنش رسید.
گفت بخوریم بسلامتی دوبوسه که وقت گرفتنش یکی ازاون دونفر متوجه نمیشه.
میگن دوبوسه...
میگه:آره پسرم
میخندن بهش...
همه ساکت شدند
یکی پیک رو بالا نگه داشت...
گفتن:حالا به سلامتی کدوم دوبوسه؟؟؟
گفت:اولیش وقتی که بچه بدنیا میادومادرش صورتش رومیبوسه وبچه متوجه نمیشه.دومین بوسه وقتی که مادرفوت میکنه وبچه گونه مادرش رومیبوسه ومادرمتوجه نمیشه...
بعضی هاپیک تودستشون خشک شدوبعضی هاهم اشک از چشماشون روان شد...بسلامتی تمام مادرا.
هرکی مادرش عشق اولش کپی کنه...

دلم عجیب گرفته است ؛

آن ‌قدر که خنده‌ هایت هم

شادم نمی ‌کنند دیگر ؛

کاش

هیچ عکسی به

یادگار نمی‌ گرفتیم

شِنْیدَمْ میگَنْ توْ اوُنْ دُنْیٰا

تَمٰامِ اَعْضٰایِ بَدَنْ حَرْفْ مــْیزَنَنْ...

خُدٰا کُنِِهْْ دِلََمْ لـٰالْ بِِمُوْنِِهْ...

طـٰاقََتِِ اََشْْکِِ خُُدٰا رٰا نَدٰارََمْ...

ﺍﺷـﮏ ﻫـﺎے تلـخے کـ ﺑـﺮ ﻗـﺒﺮﻫـﺎ ﻣﯿﭽـﮑﻨـﺪ
        ﻫﻤـﺎﻥ ﺣﺮﻓـــــــــــــــــــــــــــــــھـاے
              ﺷﯿـﺮینے ﻫﺴﺘـﻨﺪ
                  کـ ﺭﻭﺯﮔـﺎﺭے ﺑـﺎﯾـﺪ ﺑـﺮ ﺯﺑـﺎﻥ میـآﻣـد

برا اونی که براتون یه رنگ بود هیچوقت رنگین کمون نشید :)

ﺳًَّّﻴــــــٌٍَﮕًٌَُﺎًٌَُُِﺭًٌُّےًٌُ ﻛٌٍُِﻪٌٍّ ﺩًَِﺳًٌُﺘٍٍَﻤـًٌّهًََ
                               ، ﺗًَّﺼٌٍِﻮًَّﻳًٌِﺮٌٍِ ﺩٌَُﺭٌَُِﺩٌُِّﻣـٍَُِهٍُّ ...

ﻓًٌٍَّﻨًٌٍّﺪًِّکًٌَُىًٌّ ﻛﻪٍٍِّ ﺟًٌَِﻴٌَّﺒﻤٌٍَُـهٌٍِّ
،                        ، ﺩًِّﻳﮕًٍُِـﮧٌَُ ﻫًٌَُّﻤـٍِّﮧٌٍّ ﭼٍَِﻴﺰٌَّﻣـِﮧٍِ...

ﺩٌُّﻭٌٍِّﺩًَُشًٌَِ ﺣًٍِّﺮٍَِّﻓًَُّﻤـًٌٍُﮧًُِّ
                      ،ﺳًٌُّﺮٌٍِﻓًٌٌٍَُِّﻪِِِ ﻫٌََََﺎَُّﺵًٌٍِّ ﺍًُِّﺷٌٍِّﻜََّﻤـِّﮧً...

ﺍٌَّﻳــٍِّنٌٍِ ﻣٍَُِﻨٌٍَُــﻢٌٍِ ﻛًَُﻪٌٍِ ﻣٍِّﻴَِّﺴٌُِّـــﻮٌَِﺯًٌِﻡٍَِ
ّ
                  ﺳًِّﻴـــــٍَِــﮕٌٍﺎٌَِﺭٍَُ ﺩًٍِﻳَُّﮕـٍِﮧًّ ﺑًٍُﺴٍُِﻤًّـﮧًٌِ...


پســـر ،کــ باشــے

نمــے تونــے ...

دردتــو راحـتــ بگــے

چــون همـه...

انتــظــار دارن مـرد باشی

درد یـــعـنـے بـنــویــسـے تـــا بــخـونــہ عـشـــقـــتـــ

عـــشــقــتـ بــخـونـــہ بـــےـ افـتـہ ـ بـہ ــ یـــاد عـــشــقـــشـ

خدایا
سوت پایان را بزن
من حریف #هرزگی او
و #احمق بودن خودم نمیشوم



ﺩﻳﺸَﺐ ﺧﺪﺍ آﺭﻭﻡ ﺻِﺪﺍﻡ ڪﺮﺩﻭ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد