BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

افکار برتر (موفقیت ها در زندگی)!

 

 

برای زندگیت #تلاش کن


زندگی ای که میخوای #تجسم کن و #لذت ببر از داشتنش


با تمام وجودت خواستتو #فریاد بزن و #مطمئن باش که بهش میرسی 

 چون ...

  جهان #عاشق  خلق #خواسته های توئه!




وقتى دیگران در خواب هستند،

کار کن


 وقتى در مهمانى و خوشگذرانى هستند ، یاد بگیر


 وقتى دیگران در حال خرج کردن هستند ، جمع کن و


 بعد جورى زندگى کن

که آنها فقط در رویاهاشون میبینند



 #صبح که بیدار میشوید #ذهن خود را #کنترل کنید تا بر نقاط #مثبت و #موفقیت و #پیروزی تمرکز کند


 با این نگرش #آغاز کنید

" #امروز قرار است روزی #عالی برای #من باشد" . 





‍ ‍ 

 وقتی که شما #فرکانس هایتان را 

با #انرژی جهان هستی هماهنگ میکنید

 برای جذب فراوانی بیشتر، افراد، ابزارها و کسانی را به سمت خود #جذب میکنید تا شما به هدفتان برسید


 جذب #فراوانی فقط به این معنی نیست که

 پول زیادی وارد زندگی شما شود بلکه این فراوانی و #ثروت ( پول و سلامتی و عشق و درآمد عالی و خوشبختی و

 رضایت و #آرامش و....) در اشکال مختلفی ظاهر میشود


 بنابراین شما خود را برای فرصتهای زیبایی که قرار است وارد زندگیتان شود اماده کنید



 هر نقطه ای از زندگیت

به در بسته خوردی

زمزمه کن:


" وعِندَهُ مَفاتِحُ الغَیب! لایَعلَمُها اِلّاهو "


کلید غیب دست اوست ، غیر از او کسی هم نمیداند....


 پس در کمال آرامش، فقط از او بخواهیم و لاغیر....  تا اجابت شویم.




امروز با خودت #تکرار کن :

 

 من #انسانم،شکوه #آفرینش‼️

#جهان در #تعظیم اندیشه هایم است‌

  همان #اشرف_مخلوقات  

  

من #بی_نظیرم 

 ﻣﻦ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ #ﺟﺬﺏ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎیم ﻫﺴﺘﻢ

ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﺮﺍﯼ #ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻣﻦ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺷﺪه ﺍﺳﺖ


#پروردگارا_سپاسگزارم 


#با_خودت_تکرار_کن

من به سوی عشق جذب میشوم

من ارزش عشق عظیم را دارم

من بر روی فرکانس عشق و فراوانی قرار دارم

تمام روابط من سرشار از عشق هستند


عشق نیرویى است که از هر نیروى دیگر پر هیبت تر است


عشق را نمى توان دید یا اندازه گرفت 

با این حال انقدر قوى و قدرتمند است 

که در یک لحظه انسان را دگرگون ساخته و به او لذتى بیشتر از داشتن هر چیزى را عطا مى کند .....




به نام #آفریدگار فراوانی


با خودت #تکرار کن :

شکر میگویم که من در پرتو عشق الهی کاملا زیبا و جذاب ودر کار خود موفق و پیروز هستم هستم هستم .


#خداوندا_سپاسگزارم 




هر چه در زندگی بیشتر #شاد باشی ؛

 درهای #موفقیت بیشتری به رویت باز می شود. و موهبت های بیشتری #نصیبت می شود…


 فقط #خودت مسئول زندگی ات هستی...


 #ایمان داشته باش به افتادن اتفاقات #خوب و خوش...


به اینکه #سپیدی نمایان خواهد شد و #روشنایی در #تاریکی بر خواهد آمد.






#تغییر آهسته و پیوسته رخ میدهد

شب به آرامی تبدیل به روز می‌شود

در مسیر موفقیت باید صبور باشید و رویاهایتان را باور کنید آن ها خلق خواهند شد. 

این یک قانون است..






هیچکس آن بیرون #موفقیت را با دستانش به من #هدیه نخواهد کرد من باید #خودم برم بیرون و موفقیت را کسب کنم… بخاطر همین است که من امروز اینجا هستم،تا بر #سرنوشتم مسلط شوم 



 #مایکل_جوردن



موفق باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد