BTmusic

BTmusic

باتو موزیک
BTmusic

BTmusic

باتو موزیک

حرفهای توو دلی

 حرف های ناگفته نفهمیدم اخرش؛اخر این قصه جز درد ب چی میتونه ختم بشه..:)


- | 


قرار بود بدون من بمیری؛ولی هنوز کسی جنازتو پیدا نکرده..!!


- |


همه ما درگیر دردی شدیم ک درمانش شدع یه ادم ب درد نخور..!



وای بر او ک بشنود از حال و هوام..:)


- | 


گاهی وقتا

اگروقت کردی منوبخاطربیار

شایدبفهمی کیوداشتیُ

کیوازدست دادی:)

- | 


انقد در فکرو قلب من بودی ک حواسم ب نبودنت نبود...!!


- | 


خودت بگو من کی و بیارم ب جات ک یکم شبیه تو باشه ک یکم اروم کنه این دل دیوونه رو...

#نرگس

- | 


حسی ب من داشته باش

تاامیدی بِ موندنتونگه داشتنت 

داشته باشم...

- | 


بی تو بودن به من نمیاد..:)


- | 


بغلم کن

از این همه نبودنت وحشت دارم ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد